اتصال فراگیر جهانی اینترنت اشیا سلولی با ماهواره

Telit Cinterion، ارائه‌دهنده راه‌حل‌های اینترنت اشیا، راه‌حلی را معرفی کرده است که شامل خدمات اتصال سلولی و ماهواره‌ای در ماژول‌های ME910G1 و ME310G1 است.

با مشارکت floLIVE و Skylo Technologies، راه حل جدید تضمین می‌کند که دارایی‌های سیار، کانتینرهای حمل و نقل، تجهیزات کشاورزی، کامیون‌ها و سایر دارایی‌های با ارزش، به طور مداوم در هر نقطه از زمین، از شهرها و بزرگراه‌های روستایی گرفته تا بیابان‌ها و اقیانوس‌ها قابل ردیابی و نظارت هستند.

راه‌حل جدید Cinterion برای شرکت‌های حمل‌ونقل، تدارکات، ساخت‌وساز، معدن، کشاورزی و سایر صنایع که برنامه‌های آنها نیاز به اتصال جهانی تضمین شده دارد، ایده‌آل است. این راه‌حل به OEM ها و شرکت‌ها مجموعه‌ای سراسری را ارائه می‌دهد که شامل موارد زیر است:

  • ماژول LPWA سلولی Telit Cinterion که به طور کامل با استاندارد جدید 3GPP R17 NB-IoT روی شبکه غیرزمینی (NTN) مطابقت دارد. این ارتباط داده‌های ماهواره‌ای را با استفاده از پروتکل NB-IoT، بدون هیچ‌گونه تغییر سخت‌افزاری خاصی که برای ادغام ماژول سلولی در برنامه مشتری لازم است، امکان‌پذیر می‌کند.
  • سرویس پلن داده تلفن همراه و ماهواره‌ای Telit Cinterion و درگاه مدیریت اتصال. این به طرز چشمگیری دسترسی به اتصال جهانی با پشتیبانی منحصربه‌فرد، متمرکز و دارای بستر نظارت پیشرفته برای کنترل کامل ناوگان دستگاه را ساده می‌کند.
  • خدمات اتصال ماهواره‌ای از Skylo، یک اپراتور شبکه غیرزمینی مستقیم به دستگاه (NTN) با تمرکز بر اتصال هر چیزی، در هر مکان، در ارتباط با floLIVE، خالق و صاحب اولین و بزرگ‌ترین شبکه جهانی هایپر لوکال و یک اتصال پیشرو اینترنت اشیا

ماژول Telit Cinterion ME910G1 در حال حاضر تحت تأیید اسکایلو قرار دارد و آن را به یکی از اولین ماژول‌هایی تبدیل می‌کند که به‌صورت تجاری برای مشتریان در سراسر جهان در دسترس خواهد بود. این راه‌حل پس از راه‌اندازی سرویس Flolive-Skylo در سال 2024 در اروپا و آمریکا شمالی آغاز خواهد شد.

چن پورات، معاون فروش floLIVE گفت: «توانایی استفاده از اتصال سلولی محلی در سراسر جهان همراه با اتصال ماهواره‌ای واقعاً جهان را به روی اینترنت اشیا و تحول دیجیتال باز می‌کند. floLIVE سرویس MNO و IoT MVNO را با یک زیرساخت هایپر لوکال جهانی ارائه می‌دهد که به ستون فقرات هر جا و اتصال «همیشه فعال» تبدیل می‌شود. این گسترش دامنه NTN نشان‌دهنده تعهد ما به حمایت از شرکای خود از طریق رشد مداوم در حضور جهانی و ارائه خدمات است.»

درباره ی ابوالفضل یوسفی

ابوالفضل یوسفی
فارغ‌التحصیل کارشناسی مهندسی برق دانشگاه تهران؛ دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی مخابرات امن دانشگاه صنعتی شریف

مطلب پیشنهادی

اجرای هوش مصنوعی پیشرفته بر روی Raspberry Pi 5: گذری بر GPT-4 و فراتر از آن

در یک اکتشاف نوآورانه در زمینه اجرای هوش مصنوعی فراتر از سخت‌افزار پیشرفته، این ویدئو …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + هشت =